4 Ağustos 2015 Salı

YİNE BİR MİMLE KARŞINIZDAYIM : DOĞU ASYA



Başlıkta da dediğim gibi bugün yine bir mimle daha karşınızdayım :D
Kanatlı prenses *bende de bir mim var yapmak istersen yap* dedi ben de hem kolay hem zevkli olunca yapayım dedim :D

Bir de mim Asya ile ilgili olunca hemencecik atladım ciğer görmüş kedi misali :D

Efenim gelsin sorular :d

-Doğu Asya ile ne zaman tanıştın?

Şöyle ki ben tamamen bir Jangum*un Rüyası fanı iyi bir Kart oyuncusuydum tabi o zamanlar bunların Japon animeleri olduğunu bilmiyordum :D Tam olarak 5. sınıf da Çince -ki kendilerini hiç sevmem- ve Japoncaya merak saldım :D
Daha sonra 2-3 yıl önce tekrar anime izlemeye başladım :D Ama bunlardan önce Asya ilgim amcamlar da kalıp kuzenimle BOF izledikten sonra pekişti ve devam etmekte :D
-Saçma salak bir anlatım oldu anlayabildiniz mi bari??- :D

-Ne ile tanıştın? (anime,manga,dizi,film,müzik,oyun,arkadaş,blog vb.)

Ben direk dil diyeyim yoksa diziyle filmle ilgilenmezdim :D

-Favori ülken hangisi?

Güney Koreyi ve Japonyayı cidden seviyorum :D


-Bu sevdana ailen ne diyor?

Ne desinler kardeşimle bir kaç defa Kore için tartıştık..animelerime laf attı onu bir otaku yaptım -ZAFER!!!- :D
Sonracığıma kardeşim annemi Kore sevdamdan dolayı fitilledi bir kaç azar yedim -normalde annemin taktığı yok da işte KARDEŞ büyük mesele-
öyle yani :D

-Bu sevdan nasıl gelişti?

Benim canım arkadaşım Ref animeleri öyle bir anlattı ki eve gider gitmez önerdiği birini izlemeye başladım -Ahh Death Note ahhh- sonra Korece şarkı dinleyip kendimi K-POP ve K-HİP HOP* ın kollarına falan attım :D


-Peki arkadaşların ne diyor?

Rehberlerinde IGOT7 diye kayıtlıyım -bir K-POP grubunun fandom ismi. Kim olduklarını öğrenmek için tık tık:D- 
Biraz bunlattım onları ama dinlemeye devam ediyorlar :D

-İlk (anime,dizi,manga,film,oyun,müzikhangisi ve adı?

İlk anime : Death Note
İlk Dizi: Boys Over Flowers
İlk Manga : Naruto
İlk Film : First Love -Bir Tayvan filmi-
Oyun : Ben oyun oynamam da işte arkadaşım Mrs. Smile telefona yükleyip yükleyip geldikçe ben de katılıyorum ona -
Müzik:SS501 hangisi olduğunu hatırlamıyorum ::D

-Bloğun sana verdiği faydalar

Yeni insanlar ve okunacak bir sürü yazı :D


-Blog açmaya nasıl karar verdin?

Açmadan önce takip ettiğim bloglar vardı ve oradaki ortamı çok kıskanmıştım zaten çok istiyordum açmayı bir gün blogu olan bir kızın hikayesini anlatan bir kitapla karşılaşınca kesin olarak açmaya karar verdim :D

-Doğu Asya*ya laf yedirir misin?

O lafın konusuna bağlı..Bazı durumlarda benim bile sövdüğüm oluyor.

Sıra geldi birilerini mimlemeye :D
Ben Asya ile uğraşan ve bu yazıyı okuyan bütün bloggerları mimliyorum :D

Ayrıca sevgili Rin yazı bu kadar geciktiği için üzgünüm -üzgün surat- önce teyzemlere gittim orada PC*ye geçemedim evde de bir bırakmadı kardeşim :P



Bugünlük bu kadar :D Görüşürüz :D

-B.A.P giflerinin bolluğunu B.A.P*nin dönüşünün kutlaması olarak kabul edin :D-





4 yorum:

  1. Ayy yerim Naruto'nun minnoşluğunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yiyecek kadar seviyorum :D En sevdiğim anime ve anime karakteridir Naruto :D

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?