2 Haziran 2015 Salı

FİLM YORUMU: L.DK



Bir film tanıtımıyla karşınızdayım!!

Bu ilk film tanıtımım olcek ama bir dizi tanıtmaktan daha kolaydır herhalde :D

Neyse filmimiz bir Japon filmi. Aslında ben pek Japon yapımı film-dizi izlemesem de bir fanboy'un günlüğünde karşılaşıp ''neyse bir şans vereyim ,zaten boşum. Hazır pc'yi de kapmışken.'' dedim ve izlemeye başladım :D

Öncelikle konuyu şöyle özetleyeyim >>

Esas kızımız olan Aoi'nin arkadaşı Moe bütün cesaretini toplar ve Shusei'ye hislerini böyle itiraf eder!!



devam etmeden önce şunu demek istiyorum ki
-Kızım,bak kızım diyorum senin görevin değil bu itiraf!! Zaten Asyalılar'da da en sinir olduğum şeydir kızın itiraf etmesi. Bence çok abes bir durum. Ha siz öyle düşünmezsiniz bilemem.

Neyse konuya devam..

Tabi sen itiraf ettin etmesine hislerini bir güzel bütün okulun önünde bağırdın...sonuç 
koca bir ''SİNİR BOZUCUSUN, İLGİLENMİYORUM'' olur...

Tabi arkadaşının böyle reddedilmesine içerleyen Aoi de bir koşu yetişir ve şu şekilde durdurur Shusei'yi



Yine biraz kesilecek konu ama ablacım o ayağın orada ne işi var!! Hani buradan okey bir şey demiyoruz ama ayıptır bak yapma böyle haraketler!!

Yine devam..

işte bu laflardan sonra biraz daha atışırlar ve en sonunda kızçe bizim oğlanı -yanlışlıkla- atar merdivenlerden aşağı. (İtiraf etmeliyim ki çocuğun düşeceğini bildiğim halde kendimi ''ben olsam çoktan iterdim'' demeden alamadım :D isteğim gerçekleşince de pek bir mutlu oldum doğrusu :D )

Kızım sen attın oğlanı atmasına ama o ne yapar biliyon mu hooop ;



Ahanda böyle taşırsın çocuğu sırtında -açıkçası merak ettiğim bir şey var bu kız ciddi ciddi çocuğu taşıdı mı??
Yani buradan taşımış gibi görünüyor- ta kii evine gelene kadar..

Tabi kız eve gelir gelmez buranın kendi evi olduğunu anlar, meğersem çocuk bir haftadır burada yaşıyormuş..

Shusei de hazır burada oturuyorsun, yaptığının cezasını öde deyip bütün evi temizletir kıza da sonunda evi su basar.
Böyle olunca Shusei de kapağı kızın evine atar bir güzel..
-Evler birbirine karşılıklı daire şeklinde bu arada :D-

Sonucunda bunlar birlikte yasamaya baslar ve olaylar olaylar..

Karakterlere gelirsek eğer

AOI (Ayame Gouriki)



Ya ben bir filmde oyunculuğa çok takılmam aslında.Kendim pek beceremediğimden olsa gerek -aslına accık beceririm yaa ilk okulda bir piesde rol almıştım jsbzjz adım da Paragözdü :D -

Ama bu kız o kadar kötüydü ki oyunculuk da -bana göre- bir yerden sonra beni rahatsız etmeye başladı. Tepkileri çok aşırıydı ve sürekli cıyakladı -bağırmadı, cıyakladı-
Ha bazen çok güzel çok beğendiğim yerler vardı oyunculuğu hakkında ama 2 saatlik filmde bunlar elle sayılacak kadar ve 15-20 saniyeden ibaretti.

Karaktere gelirsek kızın filmin başındaki tavırları hoşuma gitti güçlü bir izlenim veriyordu daha sonra bu bozulunca benim de moralim bozuldu..
Babasının islerinden kaynaklı olarak ailesi başka bir yere taşınmış o da Moe den ayrılmamak için gitmemeyi tercih etmiş..

SHUSEI (Ren Kiriyama)



Kıza göre oyunculuğu çok daha iyiydi diyebilirim ama Allah rızası için şu okul üniformalarını bir daha giydirmeyin çocuğa o kadar kötü duruyordu ki bir ara kim ayarladıysa bu kıyafetleri -ya da beden ölçülerini kim aldıysa artık- ona acayip kızdım!!



Karakter de işte havalı, zeki bir de sporcu tiplerden -Allah var tatlı çocuk da bir Beak Seung Jo değil-

YORUMUM

Ya şimdi başları çok güzeldi :D Acayip sardı ama sonlara doğru sıktı beni, ki hiç yapmadığım bir şeydir film izlerken gittim arkadaşlarımın konuşmasını okudum. Grupta baya konuşmuşlar da dedim film zaten sarmıyor olaylardan geri kalmayayım..Açıkçası çok boş kalındığında izlenebilecek çerezlik bir film ama ben beğenmedim bilginize..

Zaten Japon yapımlara karşı ön yargım vardı..bu da baya baya ''izleme sen Japonları, onların yaptığı animelerle mangalarla ilgilen sadece'' dedi..

Eğer ön yargımı kırabilecek cidden beğenebileceğim Japon yapımı filmler varsa yorumlara beklerim..

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle :D




2 yorum:

  1. Koizara 6 bolumluk bir dizidir ben cok begendim konusal olarak cokta duygusal bir dizidir ... Bu filmide bende izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm..sen beğendiysen :D izlerim madem zaten bölüm sayısı da azmış :D
      Bir fanboy'un günlüğünde yorumunu gördüm^^

      Sil

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?