31 Mayıs 2015 Pazar

ŞARKI ÖNERİLERİ



Ya nasıl seviyorum bu 2 şarkıyı anlatamam :D
Bu şarkılarla İnsprit olmaya bir adım daha yaklaştığımı itiraf etmeliyim :D

Peki Insprit dedim :D Insprit'lerin Infinite fanları olduğunu bilirsiniz.. 
Peki sevdiğim bu şarkı hangi üyenin :D

Tabiki Lido-nimin :D
Yaw senin sesin ne kadar güzel ne kadar tatlı öyle :D
Yine İtiraf ediyorum ki bu şarkıyı bir Inspritten fazla dinlediğmi ve mv'lerinin benim sayemde 1 milyon olduğunu :D -kızmayın bana cidden diyorum-


Özellikle Kontrol çok müko bir şarkı :D
Anlamı da çok güzel ve sanırsam Kore'deki deniz kazasında ölen Insprit öğrenci için yazmış :D

Ya ne kadar müko bir insanmış meğersem :D

Bias olarakdan kendime Sungyeol'ü seçmiştim ama her an değişebilir..

Bi de size sesleniyorum eyyy netizen kardeşlerim bu insanın neresi çirkin ha bir söylesene yani neresi çirkinnnn!!


Bu çocuk çirkinse ben öliymm..anneeem valla çarpılırsınız ;)

Yok gözleri şöyle yok orası böyle titre ve kendine gel ey insan!!!
Hem siz niye bir insanın görünüşüne bakıyorsunuz ki bu şahsın yeteneklerini görün ve şarkıcıyım diye gezinenlerden çok daha iyi olduğundan şüphe etmeyin!!

Neysemm..

Eğer dinlemediyseniz işte size fırsat buyurun burada :

KONTROL


Öncelikle söylemeliyim ki şarkıyı sırf yardım olsun mv'nin izlenme sayısı artsın diye arka fon olarak açmıştım ama dinlememiştim çünkü kulaklığım yoktu sonra bir kaç defa daha ana sayfamda belirdiği için bir dinleyeyim dedim dinleyiş o dinleyiş yani :D

ANSWER



Eğer bu şarkıyı da dinlemediysen kulaklarına haksızlık etmiş olursun benden demesi :D


Şimdik aslında bu gece başka bir yazı yayınlamayı planlıyordum ama bu şarkıyı eğer bloğumda tanıtmaz isem olmaz diye düşündüm :D

Neyse artık o yazıyı da bir kaç gün sonra okursunuz :D 
Zaten saat olmuş 2:30 annem fark ederse yatmadığımı..neyse kötü düşünceleri aklımızdan kovuyoruz ve yavaş yavaş yatağa doğru hareket ediyoruz -en azından ben ediyorum- :D

Sağlıcakla kalın :D


Bunu buraya koymazsam olmazdı !!
İyi dedin be SUNG KYU :d

FIGHTING OĞLUM!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

içinden geçirdiklerini dışa vurmaya ne dersin?